Sākot ar jūniju skaitītāju rādījumus to iesniegšanas periodā (no 25. līdz 28 datumam) būs iespējams iesniegt tikai divos veidos - elektroniski vai telefoniski.
Elektroniski: klientu apkalpošanas portālā WebNams sadaļā “Skaitītāji”
Telefoniski: zvanot klientu apkalpošanas centram +371 22 12 4444 un ierunājot tos pēc norādītā signāla, izvēloties automātiskajā atbildētājā ciparu, kas atbilst skaitītāju rādījumu nodošanai.
Ja neesat reģistrējušies klientu portālā - to izdarīt ir ļoti ātri un vienkārši! Sekojiet šai saitei, izvēlaties "Reģistrēties" un aizpildiet nepieciešamos laukus.

Uz Jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts e-pasts, kurā būs reģistrācijas apstiprināšanas saite. Jums jāapstiprina savs konts uzspiežot uz tās.
Šāda jaunā kārtība atvieglos skaitītāju rādījumu iesniegšanas veidu, padarīs to precīzāku un ērtāku mūsu klientiem!