< ATPAKAĻ UZ SĀKUMU


Klientu apkalpošana klātienē - izmaiņas

DROŠĪBA PIRMAJĀ VIETĀ!

 

No š.g. 11. oktobra, sakarā ar valstī izsludināto ārkārtējo stāvokli (11.10.21.-11.01.22.) un Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanu klientu apkalpošanu birojā šajā laikā nodrošinām  “zaļajā”, jeb drošajā zonā!

 

Tas nozīmē, ka gan apkalpojošais personāls, gan klienti sniegs un saņems pakalpojumus tikai ar derīgiem vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātiem, uzrādot personu apliecinošus dokumentus*. Apmeklējums ir jāpiesaka iepriekš, sazinoties ar klientu apkalpošanas centru.

Tāpat būs jāievēro arī citi MK noteiktie drošības pasākumi – jāievēro 2m distance, jālieto sejas maska un jāatceļ apmeklējums COVID simptomu parādīšanās gadījumā.

Rūpējoties par klientu drošību - mēs aicinām klientus primāri pakalpojumus pieprasīt attālināti, klātienes pakalpojumus izvēloties tikai galējas nepieciešamības gadījumā.

Taču epidemioloģiskie ierobežojumi neietekmēs klientu apkalpošanas kvalitāti un pieteikumu izpildes ātrumu – klientu rīcībā ir vairākas attālinātās saziņas iespējas, kas ir gan ērtāks, gan ātrāks, gan arī šī brīža ārkārtējā situācijā drošāks komunikācijas veids!

Primāri lūdzam izmantot sekojošos saziņas veidus:

  • Klientu zvanu centrs, kas strādā 24h diennaktī, bez brīvdienām: 22 124 444

  • Vienota e-pasta adrese: info@apse.lv

  • Komunikācija caur mūsu Facebook lapu​

*Ministru kabineta rīkojums Nr. 720

Rūpēsimies par savu un apkārtējo cilvēku veselību!


2021-10-12 14:41:11



< visi jaunumi